loading...

سایت سرگرمی و تفریحی می استور

    جوک خنده دار و باحال   میگم یه وقت زشت نباشه من دماغمو عمل نکردم (دماغم اینجوریه ۵ )   جوک خنده دار و باحال میگم یه وقت زشت نباشه دیروز با مامانم دعوا کردم امروز آلبوم

جوک خنده دار و باحال

باراد بازدید : 133 شنبه 17 آبان 1393 : 13:18 نظرات (0)

 

 

جوک خنده دار و باحال

 

میگم یه وقت زشت نباشه من دماغمو عمل نکردم

(دماغم اینجوریه ۵ )

 

جوک خنده دار و باحال

میگم یه وقت زشت نباشه

دیروز با مامانم دعوا کردم امروز آلبوم بیرون ندادم ؟

 

جوک خنده دار و باحال

میگم یه وقت زشت نباشه

ما یه عکس با آیفون رو به رو آینه نداریم ؟

 

جوک خنده دار و باحال

یه وقت زشت نباشه

ما به عنوان یه پسر ابرو بر نداشتیم !

 

جوک خنده دار و باحال

میگما !

یه وقت زشت نباشه با این سن و سال

بارون که میاد ما هیچ خاطره اى تو ذهنمون زنده نمیشه!

 

جوک خنده دار و باحال

میگم زشت نباشه

ما پسر مو بلندا کلیپس نمیزنیم

 

جوک خنده دار و باحال

میگم یه وقت زشت نباشه

گوشی ما هنو همون ۱۲چراغه سگ جونه

 

جوک خنده دار و باحال

میگم ی وقت زشت نباشه

آبجیم با دنده خلاص خاموش کرد؟

 

جوک خنده دار و باحال

میــــــــگم یه وخ زشــــــت نباشه

ما تا حالا عـــــــاشق نشدیم

 

جوک خنده دار و باحال

میگم ی وقت زشت نباشه

تا الان برا نمره گریه می کنم

جوک

 

جوک خنده دار و باحال

برچسب ها جوک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 5293
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,652
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,760
  • بازدید ماه : 5,760
  • بازدید سال : 85,257
  • بازدید کلی : 1,192,591