loading...

سایت سرگرمی و تفریحی می استور

پژمان جمشیدی با انتشار تصویر خود و پدرش نوشت : سلام همیشه میخواستم بهتون بگم من هرچیزی یاد گرفتم از شما بوده.شما بزرگترین انسان زندگی من هستید و تا ابد خواهید بود.پدر من اول دی ماه ١٣٢٠ در روستا

شباهت جالب پژمان جمشیدی و پدرش

باراد بازدید : 172 پنجشنبه 04 خرداد 1396 : 11:24 نظرات (0)

سایت تفریحی نمکستان http://namakstan.net

پژمان جمشیدی و پدرش , عکس پژمان جمشیدی , اینستاگرام پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی با انتشار تصویر خود و پدرش نوشت : سلام همیشه میخواستم بهتون بگم من هرچیزی یاد گرفتم از شما بوده.شما بزرگترین انسان زندگی من هستید و تا ابد خواهید بود.پدر من اول دی ماه ١٣٢٠ در روستایی اطراف کرج و در یک خانواده به شدت مذهبی به دنیا اومدن ولی با تلاش و مطالعه در جایی از شناخت از زندگی ایستادند و آنقدر به باورهای خود ایمان داشتند که در طول این سال ها و حتی با رسیدن به سن ٧۵ سالگی ذره ای تردید به هیچ یک از آن ها وارد نشده.این ایستادگی و این اعتماد به نفس شما برای من اولین درس زندگی و بزرگترین آن هاست.این که وقتی به چیزی ایمان داریم و با علم و عقل به باورش رسیده ایم ، ذره ای در آن شک نکنیم و با وعده بهشت و جهنم و خشم و مهر چیزی در باورهایمان عوض نشود.همیشه ممنون آفریدگاربودم و هستم بابت داشتنت و همیشه به نامت افتخار میکنم.درود بر تو مظفر خان جمشیدی و سایه ات مستدام. روز پدر بر همه پدران عزیز خجسته و شاد و روح پدران سفر کرده در نهایت شادی و آرامش. پ.ن : امشب یه عکس از جوونی پدر رونمایی میکنم اینجا که ببینم پدر و پسری به این شباهت وجود داشته یا خیر دوستدارتون پژمان

سایت تفریحی نمکستان http://namakstan.net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 5293
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 248
  • بازدید امروز : 862
  • باردید دیروز : 1,492
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,197
  • بازدید ماه : 13,318
  • بازدید سال : 48,434
  • بازدید کلی : 1,155,768