loading...

سایت سرگرمی و تفریحی می استور

  اشعار فروغ فرخزاد   آه ای زندگی منم که هنوز با همه پوچی از تو لبریزم نه به فکرم که رشته پاره کنم نه بر آنم که از تو بگریزم   اشعار فروغ فرخزاد   همه ذرات جسم خاکی من ا

اشعار فروغ فرخزاد

باراد بازدید : 176 پنجشنبه 10 مهر 1393 : 19:34 نظرات (0)

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

آه ای زندگی منم که هنوز

با همه پوچی از تو لبریزم

نه به فکرم که رشته پاره کنم

نه بر آنم که از تو بگریزم

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

همه ذرات جسم خاکی من

از تو، ای شعر گرم، در سوزند

آسمان های صاف را مانند

که لبالب ز بادهء روزند

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

با هزاران جوانه می خواند

بوتهء نسترن سرود ترا

هر نسیمی که می وزد در باغ

می رساند به او درود ترا

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

من ترا در تو جستجو کردم

نه در آن خواب های رویایی

در دو دست تو سخت کاویدم

پر شدم، پر شدم، ز زیبائی

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

پر شدم از ترانه های سیاه

پر شدم از ترانه های سپید

از هزاران شراره های نیاز

از هزاران جرقه های امید

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

حیف از آن روزها که من با خشم

به تو چون دشمنی نظر کردم

پوچ پنداشتم فریب ترا

ز تو ماندم، ترا هدر کردم

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

غافل از آن که تو بجائی و من

همچو آبی روان که در گذرم

گمشده در غبار شوم زوال

ره تاریک مرگ می سپرم

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

آه، ای زندگی من آینه ام

از تو چشمم پر از نگاه شود

ورنه گر مرگ من بنگرد در من

روی آئینه ام سیاه شود

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

عاشقم، عاشق ستارهء صبح

عاشق ابرهای سرگردان

عاشق روزهای بارانی

عاشق هر چه نام تست بر آن

 

اشعار فروغ فرخزاد

 

می مکم با وجود تشنهء خویش

خون سوزان لحظه های ترا

آنچنان از تو کام می گیرم

تا بخشم آورم خدای ترا!

اشعار فروغ فرخزاد

اشعار فروغ فرخزاد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 5293
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,322
  • بازدید ماه : 4,322
  • بازدید سال : 83,819
  • بازدید کلی : 1,191,153