loading...

سایت سرگرمی و تفریحی می استور

منتخب اشعار عاشقانه حافظ شیرازی مجموعه ای زیبا از اشعار عاشقانه حافظ شیرازی شعر و فال حافظ برای افراد عاشق همیشه لذت بخش است. در این مطلب گلچین اشعار عاشقانه حافظ را برای شما آماده کرده‌ایم. مرحبا

منتخب اشعار عاشقانه حافظ شیرازی

باراد بازدید : 70 شنبه 01 خرداد 1395 : 16:40 نظرات (0)

منتخب اشعار عاشقانه حافظ شیرازی

اشعار عاشقانه حافظ شیرازی , شعرهای حافظ

مجموعه ای زیبا از اشعار عاشقانه حافظ شیرازی

شعر و فال حافظ برای افراد عاشق همیشه لذت بخش است. در این مطلب گلچین اشعار عاشقانه حافظ را برای شما آماده کرده‌ایم.

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس

طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

شبی مجنون به لیلی گفت : کای محبوب بی همتا

ترا عاشق شود پیدا ، ولی مجنون نخواهد شد

الا ای آهوی وحشی کجایی

مرا با توست چندین آشنایی

دو تنها و دو سرگردان دو بیکس

دد و دامت کمین از پیش و از پس

بیا تا حال یکدیگر بدانیم

مراد هم بجوییم ار توانیم

شعر حافظ

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم

تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود

مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

فلک چو دید سرم را اسیر چنبر عشق

ببست گردن صبرم به ریسمان فراق

جز نقش تو در نظر نیامد ما را

جز کوی تو رهگذر نیامد ما را

خواب ارچه خوش آمد همه را در عهدت

حقا که به چشم در نیامد ما را

منتخب شعرهای عاشقانه حافظ

در محفلی که خورشید اندر شمار ذره ست

خود را بزرگ دیدن شرط ادب نباشد

گفتم : غم تودارم

چیزی نگفت وبگذشت

حافظ خوشابه حالت

یارم گذشت و یارت

گفتا غمت سرآید

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

گر چه یاران فارغند از یاد من

از من ایشان را هزاران یاد باد

فال حافظ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 5293
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 151
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,485
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,593
  • بازدید ماه : 5,593
  • بازدید سال : 85,090
  • بازدید کلی : 1,192,424