loading...

سایت سرگرمی و تفریحی می استور

  جوک خنده دار و قشنگ   يه قانوني هست كه ميگه اگه بري كره مريخ اونجا سيگار بكشي بابات يهو اتفاقي اونجا داره رد ميشه !   جوک خنده دار و قشنگ   زندگی من به دو بخش تقسیم می&z

جوک خنده دار و قشنگ

باراد بازدید : 124 پنجشنبه 03 مهر 1393 : 14:44 نظرات (0)

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

يه قانوني هست كه ميگه اگه بري كره مريخ

اونجا سيگار بكشي

بابات يهو اتفاقي اونجا داره رد ميشه !

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

زندگی من به دو بخش تقسیم می‌شه

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نمی‌شه !

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

یه بارم عاشق شدم بعد بیشتر فکر کردم دیدم نه بابا جیش دارم ! :))

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

تازگی به این نتیجه رسیدم که

من از اول هم به جای کودک درون یه پیرمرد درون داشتم

کصافط نذاشت بچگی کنیم…..! :|

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

به سلامتیه لبخندی که کمکت میکنه

برا همه توضیح ندی حالت داغونه

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

پسرخالم معدلش شده 19.75

سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته

من همسن این بودم ۱۲ میشدم تا خونه با کیف روپایی میزدم !

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

روباه میره پیش خدا میگه خدایا چرامنو این همه حیله گرو دروغ گو آفریدی؟

خدامیگه ناشکرنباش. بروشهر ببین چه موجوداتی آفریدم!

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

“چند مگس مگه؟”

تعجب یک اصفهانی از حجم فلش مموری !

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

گاهی نمیتونم تشخیص بدم

که من واقعا الان گشنمه

یا فقط حوصلم سر رفته !

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

اینقدری که “لاک” به یه دختر اعتماد به نفس میده

شمشیر فولادی به یه سامورایی نمیده :))

 

جوک خنده دار و قشنگ

 

صب از خونه زدم بیرون ، دیدم گوشیم نیست

از یه بنده خدایی گوشی گرفتم

زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟

گفتن حالا میگردیم خبر میدیم

یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره

پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن

میگم: بله؟

میگن: الو سلام؛میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا؛ بگرد پیداش کن !

جوک خنده دار

جوک خنده دار و قشنگ

برچسب ها جوک خنده دار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 5293
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,431
  • بازدید ماه : 4,431
  • بازدید سال : 83,928
  • بازدید کلی : 1,191,262