loading...

سایت سرگرمی و تفریحی می استور

  جک و جوک بی ادبی   اینایی که می گن پول خوشبختی نمیاره آقا بیاید و منو بدبخت کنید اینقدر بهم پول بدید تا به خاک سیاه بشینم نامردم اگه اعتراضی کنم   جک و جوک بی ادبی  

جک و جوک بی ادبی

باراد بازدید : 159 سه شنبه 01 مهر 1393 : 11:35 نظرات (1)

 

جک و جوک بی ادبی

 

اینایی که می گن پول خوشبختی نمیاره

آقا بیاید و منو بدبخت کنید

اینقدر بهم پول بدید تا به خاک سیاه بشینم

نامردم اگه اعتراضی کنم

 

جک و جوک بی ادبی

 

یه پرسش از دخدرا داشتم :

واقعن با دهن بسته نمیشه ریمل زد ؟

ینی خدایی در توانتون نیست ؟

 

جک و جوک بی ادبی


من خودم یه سرى اهداف کوتاه مدت دارم، یه سرى اهداف بلند مدت

براى کوتاه مدتا وقت ندارم براى بلند مدتا حوصله، اینه که زیاد چایى میخورم

 

جک و جوک بی ادبی

 

هر وقت مشکلات زندگی خیلی بهت فشار آورد و تحملتو از دست دادی

یا بوشو از بین ببر یامحل حادثه رو ترک کن

 

جک و جوک بی ادبی


هواپیمای گمشده مالزی شاید تو اقیانوس هند پیدا بشه

اما آجیل شب عیدی که مادرا تو ۴۰متر خونه قایم میکنن هرگز پیدا نمیشه !

 

جک و جوک بی ادبی


من 2جلسه رفتم تمرین پیانو

تنهاچیزی ک یادگرفتم :

“قوز نکن”

 

جک و جوک بی ادبی


رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده میگه : زنته !؟

میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه

 

جک و جوک بی ادبی


مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !

 

جک و جوک بی ادبی

 

گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از آدرس دادن اصفهانیا و قبل از شیطان رجیم

همانا تخمه ژاپنیه تو آجیله که فیگور بادوم به خودش میگیره !

 

جک و جوک بی ادبی

 

ﺁﻗﺎ ﺑﻲ ﺷﻮﻫﺮﻱ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻴﺪﺍﺩ ﻣﻴﻜﻨﻪ

ﺍﺯ ﻫﻤﺖ ﻛﻪ ﺭﺩ ﻣﻴﺸﻲ ، ﻛﻞ ﭼﻤﻦ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﻓﺖ ﺍﻓﺮﻳﻘﺎﻳﻲ ﺯﺩﻥ

جک

جک و جوک بی ادبی

برچسب ها جک ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 5293
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,505
  • بازدید ماه : 4,505
  • بازدید سال : 84,002
  • بازدید کلی : 1,191,336