loading...

سایت سرگرمی و تفریحی می استور

خشم دریاچه ارومیه محمدعلی اینانلو: دریاچه‌ی ارومیه ده‌ها سال صبر کرد و دید که آب‌هایش را بردند و با آن باغ سیب درست کردند و چه سیب­‌های درشتی هم به دست آوردند. حالا صبرش دارد تمام می­‌شود و می‌

محمدعلی اینانلو

باراد بازدید : 137 شنبه 03 بهمن 1394 : 15:33 نظرات (0)

محمدعلی اینانلو

خشم دریاچه ارومیه

محمدعلی اینانلو: دریاچه‌ی ارومیه ده‌ها سال صبر کرد و دید که آب‌هایش را بردند و با آن باغ سیب درست کردند و چه سیب­‌های درشتی هم به دست آوردند. حالا صبرش دارد تمام می­‌شود و می‌‌گوید شما آدم­‌ها به من آب ندادید. من این آب باقیمانده را در اختیار آفتاب می‌گذارم و تبدیل می­‌شوم به نمک. بعد باد را که با من دوست است خبر می­‌کنم و نمک ها را می‌‌نشانم روی همان سیب‌های درشت و همه‌ی این باغ هایتان را نابود می­‌کنم.سیستان زمانی انبار غله‌ی ایران بود و بعد از این‌که هامون­‌ها خشک شدند واردکننده‌ی گندم شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 5293
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 146
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,434
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,542
  • بازدید ماه : 5,542
  • بازدید سال : 85,039
  • بازدید کلی : 1,192,373