loading...

سایت سرگرمی و تفریحی می استور

  جملات زیبا و قشنگ   سال ها دویده ام … با قلبی معلق و پایی در هوا دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است دلم رسیدن میخواهد !   جملات زیبا و قشنگ   هی رفیق ! بدون

جملات زیبا و قشنگ

باراد بازدید : 125 چهارشنبه 19 شهریور 1393 : 15:32 نظرات (0)

 

جملات زیبا و قشنگ

 

سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد !

 

جملات زیبا و قشنگ

 

هی رفیق !

بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

 

جملات زیبا و قشنگ

 

مریضم . . .

چشمهایم درد می کند . . .

تب دارم . . .

اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد

تو نیستی

دارم می میرم !

 

جملات زیبا و قشنگ

 

تو از یک راه رفته ای اما دل من …

هزار راه می رود برایت

 

جملات زیبا و قشنگ

 

سرگیجه بهانه بود ، میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

 

جملات زیبا و قشنگ

 

خیلی دلتنگتم ، اما …

نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود

 

جملات زیبا و قشنگ

 

مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از اینهمه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

 

جملات زیبا و قشنگ

 

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد

حواسش هست که ناراحتت نکنه !

 

جملات زیبا و قشنگ


دلم از درد دنیا تنگ تنگ است

چرا درها به رویم سنگ سنگ است

در این دنیا ندیدم روز خوبی

چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

 

جملات زیبا و قشنگ

 

کاش میدانستم چطور به صبح برسانم تمام شبهایی را که با رفتنت یلدا شدند

جملات زیبا

جملات زیبا و قشنگ

برچسب ها جملات زیبا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 5293
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,404
  • بازدید ماه : 4,404
  • بازدید سال : 83,901
  • بازدید کلی : 1,191,235