loading...

سایت سرگرمی و تفریحی می استور

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا “تـــــــــــو” تنها یکیست آن هم تویی من دیگران را  “شما” خطاب می کنم ! بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا دوستت دارم و پنهان کردن

بهترین و زیباترین جملات زیبا و ناب

باراد بازدید : 104 یکشنبه 28 تیر 1394 : 4:20 نظرات (0)

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

“تـــــــــــو” تنها یکیست آن هم تویی

من دیگران را  “شما” خطاب می کنم !

http://www.beytoote.com/images/stories/fun/fu2626.jpg

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

لبخند که میزنی کمترین اتفاقی که می افتد

اختلال در تشخیص ماه های قمریست !

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

تمام حرف مجنون یک کلام است

“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است

بهترین و زیباترین جملات ناب و زیبا

عشق یعنی طوری نگاهت می کنم

که انگار تنها آدم دنیا هستی !

بهترین و زیباترین جملات زیبا و ناب

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

جملات زیبا و ناب

 

برچسب ها جملات زیبا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
  • کل مطالب : 5293
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,380
  • بازدید ماه : 4,380
  • بازدید سال : 83,877
  • بازدید کلی : 1,191,211